Uma boa oportunidade de completar esta colecção da minha década, assim o amigo Rato continue a sua preciosa saga.Muito obrigado, amigoJosé Miranda
Thanks you! Looking forward to additional volumes.Mike
Good evening.Thank you for this nice music.It is a pity that about half of the tracks have no name. They are called: "Track".Jan V
Enviar um comentário
3 comentários:
Uma boa oportunidade de completar esta colecção da minha década, assim o amigo Rato continue a sua preciosa saga.
Muito obrigado, amigo
José Miranda
Thanks you! Looking forward to additional volumes.
Mike
Good evening.
Thank you for this nice music.
It is a pity that about half of the tracks have no name. They are called: "Track".
Jan V
Enviar um comentário